POLİTİKADA NİYE KAYBEDİYORLAR?

21/01/2009 | Doç. Dr. Ahmet TAN | 257


Politik pazarlama; kavram olarak ülkemizde yeni yeni kullanılmaya başlanmıştır.

Konu ile ilgili yapılan akademik çalışmalar çok sınırlıdır.

Politik pazarlamanın temel kavram ve uygulama örneklerinin incelendiği bu çalışma üç bölümden oluşmaktadır.

Birinci bölümde; politika ve pazarlama ile ilgili temel teorik kavramlar tanımlanmaya çalışılmıştır.

İkinci bölümde siyasi parti ve liderlerinin politik pazarlama uygulamalarına örnek kabul edilebilen ve gündemi oluşturan gelişmelerle ilgili olarak tutum ve davranışları yorumlanmaya çalışılmıştır.

Üçüncü bölümde ise konu ile ilgili bir uygulamanın sonuçlarına yer verilmiştir.

Bu çerçevede üniversite öğrencileri ile yapılan anketin sonuçları değerlendirilmiştir.

Çalışma; politik pazarlama konusunda yapılacak daha geniş kapsamlı çalışmalara yarayabilecek bir takım bilimsel verilere katkı sağlayacağı ümit edilmektedir.

Bunun yanı sıra bu çalışmayla seçmenlerin değerlendirmeleri sonucunda siyasi partilerin yeni bakış açıları kazanabilecekleri

Erytromycine kopen zonder recept? - Online apotheek

, hedef seçmen kitlesine yönelik çalışmalarda siyasi partilerin mesajlar alabilecekleri beklenmektedir.

Çalışmanın başlangıcından itibaren, çalışma sonuçlanıncaya kadar bir çok kişinin direk veya dolaylı olarak katkısı olmuştur.

Çalışmanın her aşamasında ilgi ve desteğini esirgemeyen mesai birlikteliği paylaştığım değerli arkadaşlarıma ve dostlarıma, moral kaynağım aileme teşekkür ediyorum.

 

Detaylı Bilgi:

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=76884&sa=39591519

http://www.tdk.com.tr/Politikada-Niye-Kaybediyorlar-Nasil-Kazanirlar-_180.html?search=poli

  •  
  • >