İçeriğini biz bilemiyoruz.
Ama uzun süredir bu sektörün içinde olan birisi olarak reklamı ilk izlediğimde hayretler içinde kaldım.
Reklamcılıkta yok böyle bir dil.
Böyle bir dil reklamcılıkta olamaz.
Müzik
, sesler, karakterler, çizgiler çok çok kötü.
15 Temmuz gibi bir travmayı hala atlatamamışsın, yoğun bir şekilde referandum kampanyaları devam ediyor, senaryolar, komplo teorileri havada uçuşuyor ve siz bu hassas zamanda böyle bir reklamı piyasa sürüyorsunuz.
Sürmesine sürüyorsunuz da ondan sonrası daha da facia.
Krizler hayatın bir parçasıdır.
Kriz çıktığı anda onu yönetmek maharet ister.
Maharetiniz yok ise yaşadığınız kriz yeni krizler getirir ve içinden çıkmanız çok zorlaşır.
Onun için kişilerin veya kurumların krizler için her zaman planları olmalıdır.
Hayat bu
, neyin, ne zaman, nasıl, karşımıza çıkacağını hiçbirimiz bilemeyiz.
Kriz çıktığı anda işlerimiz aksar, itibarımız risk altına girer.
İletişim tekniklerinin yoğun olarak kullanıldığı bu tür durumlarda çok basit ve çok küçük bir kriz bile tahminlerimizin ötesinde başımıza çok büyük işler açabilir.
Krizlerle beraber gelen krizleri iyi yönetmek ve krizlere karşı soğukkanlı olmak için yönetim çabaları kadar iletişim çabalarına da ihtiyaç duyulur.
Kriz süresince kamuoyunun desteğini almak çok önemlidir.
Kriz yönetimi için bilgilendirme, olumlu tutum ve sempati kazanma gibi algıların yönetildiği kriz iletişimi çabalarını göstermek gerekiyor.
Krize nasıl cevap verileceği, verilecek cevaba ilişkin hangi ekiplerin görev alacağı, görev alanların neyi, neleri, nasıl açıklayacağı gibi birçok iletişim yönetimi konularını göz önünde bulundurmak gerekiyor.
Kriz iletişimi; kriz öncesi, kriz dönemi ve kriz sonrası iletişim çabalarını kapsayan uzun süreli bir iştir.
Kriz öncesi çabalar kriz unsurlarının fark edilmesini ve alınması gereken önlemler için yol gösterici olmayı amaçlar.
Kriz sonrası iletişim çabaları ise algıları etkilemek, pozitif imajı devam ettirmek ve imajı yeniden oluşturmak içindir.
Kriz dönemlerindeki iletişim süreci krizin sebep olduğu belirsizlik nedeniyle ciddi anlamda test edilmektedir.
Başarılı kriz iletişimi için gerekli unsurlar; iletişim planı, kriz takımı ve kriz iletişim stratejisidir.
Adım adım kriz iletişimi;